életjel

2010.01.29. 23:06

Három hónapba telt mire sikerült befejezni a londoni kiruccanásról szóló beszámolót. Ez is a bipolárisok egyik átka. Mindenbe lelkesen belefognak, de semmit nem fejeznek be. Jött az ősz, a november, a korai sötétség és a hangulatom meredeken zuhant lefelé, lefelé, lefelé..... Abszolút semmihez nem volt kedvem, írni meg pláne nem.  Nyár közepén nagy lelkesen nekifogtam az üvegfestésnek is, vettem egy csomó festéket és most is aszalódnak szegények a fiókban. Októberben beiratkoztam egy német nyelvtanfolyamra - megjegyzem még az angolt sem fejeztem be-  eleinte jártam lelkesen, most meg valahogy mindig közbe jön valami amiért nincs kedvem elmenni.

 

Várom a tavaszt....

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bipolarisvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr691713772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása