09.03. Good morning London

2009.09.03. 01:19

Na még egyet kell aludni és irány Anglia. Szerencsére elmúlt a rossz kedélyállapotom. Talán mert önhatalmúlag abba hagytam a Mirzatent is, ami állítólag hangulatjavító, de én nem nagyon vettem észre. A Rinyót is csak este veszem be, hogy tudjak aludni.

Még 24 óra és lassan indulunk. Repülőjegy, reptéri buszjegy, szállásfoglalás kinyomtatva. Londoni turista térképet előkotortam, a metrótérképpel együtt. Megkötöttem a biztosítást, megtankoltam a kocsit. A macskáknak vettem 4 kiló farhátat és megfőztem nekik, napra kiadagolva eltettem a mélyhűtőbe. Kutyának száraz táp bekészítve. Hoztam 12 liter tejet . :)) Szegény páromnak lesz elege, 11 macska, 1 mexikói axolotl és egy rakás hal lesz a gondjaira bízva, na meg a hülye vizsla kutya. Éppen a legidiótább időszakában van a drágám, valahol a közelben van egy tüzelő szuka, ez meg egész nap vonyít, meg félóránként ki-be járkál. Tegnap véres füllel jött haza, úgy mutogatta, mint a kisgyerek a vérző térdét amikor elesik. Megmosogattam neki, van a nagy lacsuha fülén két pici fognyom. (Lehet, veszek neki bele fülbevalót.)  Aztán sajnáltatta magát még egy kicsit és megint távozott.

Megnéztem a Google Earth-ön, hol van a londoni szállásunk. Megszemléltem a Street View-n a környéket. Tök jó, így olyan mintha már jártam volna arrafelé. Metróból kijövet szemben egy kebabos, meg egy kávéház. Balra fordulok megyek 300 métert egy viktoriánus sorház mellett. Utána megint balra, egy lejtős, fákkal szegélyezett utcán lefelé még 200 méter és ott a hotel. Fiam összeirkált mindenfélét, mit akar megnézni. Nem akartam elvenni a kedvét, hogy ahhoz kb 1 hónapra kellene mennünk, majd rájön, ha ott lesz.

Megnéztem az időjárásjelentést, pénteken délelőtt valszeg esni fog, amikor odaérünk, de délutánra és a következő napokra nem ír esőt. Kedden, amikor jövünk haza tiszta lesz az idő. Ennek azért örülök, mert amikor tavalyelőtt voltunk kint és jöttünk haza az esti géppel, akkor is tök tiszta volt az idő. Eszméletlen látvány 11000 méter magasból a fényben fürdő Európa. Amikor a csatorna fölött repül a gép rendesen látni a kivilágított brit és európai partokat is. Talán ez volt az egyik legnagyobb élmény számomra az akkori utazás során.

Akkor 3 napig voltunk csak, ami arra volt elég, hogy körbeszaladjuk a belvárost. Big Ben, Parlament, Tower a híddal együtt, Trafalgar tér, Buckingham Palota, Hyde Park, Marble Arch. 3 óra a British múzeumban és egy kis impressszió Camden Town-ban, aztán már jöttünk is haza. Bemenni sehová nem volt időnk, meg a belépők is fertelmes drágák. Most sikerült szereznem negyedáron egy 3 napos London Passt, amivel sok helyre ingyen lehet bemenni. Kint meg veszek majd még egyet.

Ma fennmaradok hajnalig, holnap meg átalszom a napot, mert pénteken hajnal 2 - fél 3 körül el kell indulnunk itthonról. 6-kor indul a gép, de előtte le kell tenni a kocsit. Találtam a repülőtértől 1 km-re egy fapados parkolót, ahol csak 900 forintot kell fizetni naponta. Onnan kivisznek kisbusszal a terminálhoz, becsekkolás 5 óra 20-ig.

Majd írok jó kis élménybeszámolót, hátha érdekel valakit.

Bye, bye

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bipolarisvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr781356732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása